DIA 10: AMBIENT DE MÚSICA

Bon dia, avui ja portem dues setmanes a casa fent feina i la cosa veig que va bastant bé, he parlat amb vosaltres per teléfon i m'heu estat contant com estau, com ho porteu... Així que avui vos deixo temps per recuperar feines que tingueu pendents, a més a més, d'una proposta nova que ha penjat en Domingo de l´Ambient de Música.

RECORDAU:

- Mirar les propostes al bloc d'educació física

https://educaciofisicasajoveria.blogspot.com/



- Les propostes del bloc d'anglès

http://anglessajoveria.blogspot.com/




- Les propostes de l'ambient de construccions


- Les propostes de l'ambient de Música

https://musicasajoveria.blogspot.com/


A MÉS A MÉS, VOS DEIXO UN CURTMETRATGE QUE TANT VOS AGRADEN PER TREBALLAR  VALORS "EL VALOR DE COMPARTIR"

Comentaris

  1. Hola, soy Lucas Romero, me ha gustado el video. Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Hola. Este video es muy chulo.
    Pasar buen fin de semana.
    Abrazos a todos

    ResponElimina
  3. hola, soy Carla Sarvise, este video me ha gustado mucho. besitos para todos y buen fin de semana

    ResponElimina
  4. Hola soy Vera me ha gustado mucho el vídeo es muy bonito ,buen fin de semana.

    ResponElimina
  5. Hola carol me ha gustado mucho el video, sobretodo cuando el perro le da gusanos al pájaro y el pájaro le da peces al perro.
    Muchos abrazos a todos

    ResponElimina
  6. Hola a tots/es!!! Aquest cap de setmana aprofiteu per acabar les feines pendents o bé per descansar, que la setmana que ve vos demanaré que m'envieu algunes de les tasques per veure que bé ho estau fent!!! Bon cap de setmana! Jo demà he de preparar una festa d'anveersari per José, farem una barbacoa a la terrassa, posarem música i ballarem un poc! Li hem fet una tarta de formatge que ens agrada molt! BON CAP DE SETMANA!!!

    ResponElimina
  7. Hola, soy Nacho, me ha gustado mucho el video, voy haciendo las tareas. Un saludo a todos mis míos y amigas.

    ResponElimina
  8. M' AGRADA EL CURT MOLT

    BESITOS

    ResponElimina
  9. Hola Carol,
    Me gusta mucho este vídeo, es muy bonito.
    Espero que lo pasárais bien en la fiesta de cumpleaños.
    Besitos

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

DIA 60: A MEITAT DE SEMANA D'ACABAR EL CURS!

REUNIONS FAMÍLIES