Dia 29: TASQUES DE LA SETMANA

Bon dia!!! Com estau? Heu gaudit del pont? Jo molt, la veritat, poder passejar amb els nens/es, poder sortir a fer esport... poc a poc, sembla que anem tornant a la "normalitat", només ens falta poder tornar a l'escola i estar tots junts/es.

Vareu preparar alguna sorpresa a les mares? Deixau els vostres comentaris!!!


Avui vos deixo les feines de la setmana! Durant aquests dies vos aniré corregint el que m'heu enviat!
Recordau entrar cada dia al bloc!

Que tingueu un bon dia!!!

Comentaris

  1. bon dia carol i els deures

    ResponElimina
  2. Bon dia Sofian, estan a la pàgina principal, a la pestanya de dalt que posa "tasques setmana del 5 de maig al 8". Les de la setmana passada ja estaven allí! les vares trobar?

    ResponElimina
  3. Hola Carol, soy Nacho, a mi mamá le hice un dibujo. Un beso a para ti y a mis amigos y amigas.

    ResponElimina
  4. Si, claro. Yo le hice un dibujo junto con un video con mi hermana

    ResponElimina
  5. Hola Carol.
    Me lo he pasado muy bien con algunos ejercicios. Sobretodo con el de los globos. Hasta la semana que viene

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

DIA 60: A MEITAT DE SEMANA D'ACABAR EL CURS!

REUNIONS FAMÍLIES