Un avió a classe

 Volia afegir un racó nou a classe, però vaig optar per reconduir les idees dels boixos i boixes cap a modificar el nostre racó de contes i convertir-lo en un avió on a més de poder mirar contes poden imaginar que van a diferents paisos. Per fer s'avió varen venir a ajudar uns quants pares i mares.
Vaig introduir primer alguns paisos d'Europa, amb ajuda dels boixos i boixes: Anas: "jo he estat a Holanda", Dayana: "jo a Palma", Lucas Romero: "jo a sa platja". També vaig demanar que cada infant dugués una maleteta feta per ells i varem comentar què podien posar dins: roba, osito, raspall de dents....  Desprès quan varem treballar amb els punts de llibre per la ONG Save the children of Africa, ja vaig aprofitar per ensenyar-lis fotos dels problemes que tenen a Àfrica, però també els llocs tan guapos que hi tenen.
 Més endavan, quan en Lucas Cicuendez ens va dur un conte de Teo que anava a la India, ja vaig aprofitar per introduir alguns paisos d'Asia.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DIA 60: A MEITAT DE SEMANA D'ACABAR EL CURS!

REUNIONS FAMÍLIES