UN RACÓ NOU: SA FLORISTERIA


Abans d'introduir un racó nou, explico què poden trobar dins el racó, què creuen que poden fer, i en aquest cas em practicat un poc: Jo feia de venedora i els hi deia "bon dia" i ells han de contestar " bon dia", desprès jo els hi deia "què voldrien comprar," i ells hem contestaven: "una flor" "un grapat de daxa" i jo els hi donava i els demanava que em donessin 1 centim o 2. Desprès com sabia que tots voldrien experimentar amb els grans hem fet un taller afora amb tots els diferents grans.

 Aquí van descobrir una cosa que jo no esperava, com hi havia tants de grans al terra, quan anaven correguent, patinaven per dalt dels grans i ho tornaven a repetir, i a repetir!!








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DIA 60: A MEITAT DE SEMANA D'ACABAR EL CURS!

REUNIONS FAMÍLIES